گردشگری و جاذبه های توریستی در مشهد - قسمت اول

گردشگری و جاذبه های توریستی در تور مشهد - قسمت اول

معرفی جاذبه های گردشگری تور مشهد و جاذبه های گردشگری مشهد.

مشهد شهری است که در شمال شرقی ایران واقع شده و مرکز استان خراسان رضوی و دومین شهر پرجمعیت بعد از تهران است. مشهد در زمان حکومت نادر شاه افشار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد. این شهر دارای آب و هوای معتدل و متغیر است. دو رشته کوه بینالود و هزارمسجد با قله های بلند آن در این منطقه واقع شده است که منطقه را به یک ناحیه نیمه کوهستانی تبدیل کرده است. مشهد در سال 2009 به طور رسمی توسط دکتر احمدی نژاد و نمایندگان مجلس به عنوان پایتخت معنوی ایران انتخاب شد.

حرم حضرت امام رضا (ع)

مقبره علی بن موسی الرضا در مشهد واقع شده است. در اواخر قرن 9 گنبدی بر روی قبر وی ساخته شد و حرم او گسترش یافت. اولین گنبد حرم امام رضا (ع) به فرمان سلطان سنجر، پادشاه سلجوقی و تلاش های وزیر او، شریف الدین قومی، ساخته شد. گنبد از کاشی ساخته شده است. اما کاشی های رسی توسط شاه طهماسب صفوی جمع آوری شد و گنبد طلایی روی آن ساخته شد. در سال 1973 گنبد طلایی بازسازی شد. حرم امام رضا (ع) شامل هفت حیاط است (صحن) که در زیر جزئیاتی از آنها آورده شده است:

صحن انقلاب - حیاط انقلاب

صحن آزادی - حیاط آزادی

صحن امام خمینی

صحن مسجد گوهرشاد

صحن قدس

صحن جمهوری اسلامی - حیاط جمهوری اسلامی

صحن جامعه رضوی - حیاط بزرگ رضوی

صحن غدیر

آرامگاه فردوسی

آرامگاه فردوسی در توس است. منطقه توس در طول دوره اساطیری توسط یک قهرمان ایرانی به نام توس ساخته شد و شاعر بزرگ حماسی ایران نیز در همان منطقه به خاک سپرده شد. آرامگاه در جشن های هزاره فردوسی در سال 1934 افتتاح شد. آرامگاه فردوسی توسط هوشنگ سیحون در سال 1969 طراحی شد و مجسمه هایی که برخی از داستان های شاهنامه را به تصویر می کشد بر روی دیوارهای آن توسط بهترین سنگ تراش ها تراشیده شدند. این آرامگاه پس از آرامگاه کوروش ساخته و طراحی شده است.

آرامگاه شیخ بهایی

بها الدین محمد بن حسین آملی به نام شیخ بهایی یکی از معروف ترین دانش پژوهان قرن دهم و یازدهم بود. او کارهای متعددی را در فلسفه، منطق، نجوم و ریاضی انجام داد. آثار او شامل بیش از 88 مقاله، نامه و کتاب است. او همچنین شعرهای برجسته ای را سروده است. او در سال 1610 در اصفهان فوت کرد. طبق وصیت او پیکرش در مشهد و در نزدیکی حرم امام علی بن موسی الرضا و در کنار موزه آستان قدس رضوی به خاک سپرده شد.

آرامگاه پیر پالاندوز (زین اسب قدیمی)

این آرامگاه متعلق به محمد عارف عباسی است (همچنین به عنوان پالاندوز شناخته می شود که به خاطر شغل او نامگذاری شده است؛ زیرا او برای کسب درآمد زین اسب می ساخت) که یکی از عرفای بزرگ در قرن 10 میلادی است. این شامل یک گنبد به شکل پیاز است. بقایایی از نقاشی های صفوی در داخل گنبد و روی سقف آن وجود دارد. این مقبره در 985 هجری قمری ساخته شد.

روستای تاریخی کانگ

کانگ روستایی در منطقه روستایی طرقبه در شهر مشهد است. نمای بیرونی این روستا شبیه ماسوله - روستای تاریخی واقع در استان گیلان است. سقف خانه ها به عنوان مناطق عبور عابر پیاده شبیه به خیابان ها عمل می کنند. به همین دلیل روستای کانگ به عنوان ماسوله دوم شناخته می شود. معماری دیدنی کانگ و همچنین آب و هوای معتدل و ماهیت روستا دلایل محبوبیت این منطقه در بین مردم مشهد و همچنین زائران این منطقه است. کانگ به معنای "یک پنجه قوی در کوه ها" در گویش محلی است که همچنین به معنای قلعه قوی در برابر دیگران می باشد.

گنبد هارونیه

هارونیه یک ساختمان مکعب شکل واقع در توس است. ستون و گنبد این ساختمان دارای معماری خاصی است. این گنبد در بین مردم عادی به نام "زندان هارون" نیز شناخته می شود. تحقیقات اخیر نشان می دهد که هارونیه یک معبد یا خانقاهی است که در قرن هفتم یا هشتم ساخته شده است.

زیما سفر پارس مجری  تور مشهد  ،  تور ارزان مشهد  و  تور لحظه آخری مشهد  آماده ارائه خدمات مسافرتی و هتل های مناسب با مشاوره رایگان حتی در روز های تعطیل



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 406
برچسب ها : تور مشهد , تور ارزان مشهد , تور لحظه آخری مشهد,

تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | 14:17 | نویسنده : زیما سفر پارس |

لگولند در تور مالزی

تور مالزی خود را با شهربازی لگولند خاطره انگیز کنید

تور مالزی از جمله تورهای جذاب و با قیمت و شرایط مناسب برای ایرانیان است. اما معمولا خانواده‌ها، بخصوص زوج‌های جوان سفر با کودکان را بسیار سخت و خسته‌کننده تصور می‌کنند. اینجاست که لگواند مالزی به کمک شما می‌آید. تور مالزی و سفر به لگولند این کشور، همه آن چیزی است که سفری لذت بخش و به یاد ماندنی را برای شما و فرزندان‌تان محیا می‌کند.

لگولند مالزی کجاست؟

برای مسافران"  تور مالزی "، حتما مهم است که بدانند لگولند کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد. لگولند یک پارک تفریحی یا به عبارتی یک شهربازی بین‌المللی است؛ که در نقاط مختلف دنیا شعبه دارد. لگولند مالزی جایی است که آمال آرزوهای کودکان و نوجوانان است؛ و البته برای بزرگسالان نیز جاذبه های فراوانی دارد. پس اگر قصد سفر خانوادگی به مالزی را دارید؛ کودکان خود را برای چند روز هیجان‌انگیز در لگولند تور مالزی آماده کنید.

تاریخچه لگولند

حتما شما هم با آسباب‌بازی‌های کوچک و محبوب لگو آشنا هستید. قطعات پلاستیکی کوچکی که با وجود سادگی می‌توان با آنها سازه‌های جالبی ساخت. لگوهای اسباب‌بازی بیش از 120 سال است که کودکان دنیا را سرگرم و مسحور خود کرده اند.

ایده اولیه لگولند، همین اسباب‌بازی‌های کوچک و محبوب لگو بود؛ که در ابعاد بزرگ، سازنده یک شهربازی فانتزی و عجیب و قریب می‌شد. اولین لگولند جهان در سال 1968 میلادی در دانمارک تاسیس شد. در لگولند همه چیز به شکل قطعات لگو ساخته شده است؛ و شما می‌توانید در خانه‌های لگویی به انواع تفریحات بپردازید.

لگولندهای بعدی با فاصله زمانی بسیار زیاد و در سال‌های 1996 و 1999 میلادی در شهرهای ویندزور انگلستان و کالیفورنیای امریکا، تاسیس شد؛ و پس از آن سایر لگولندها در شهرهای بزرگ جهان متولد شدند. اولین لگولند آسیایی نیز لگولند مالزی بود؛ که در سال 2012 تاسیس شد.

با لگولند مالزی آشنا شوید

لگولند مالزی پس از تاسیس هر ساله دچار تغیرات زیادی شده است. به طوری که امروزه این مرکز تفریحی علاوه بر لگولند دارای یک پارک آبی مجهز و یک هتل زیبا است. این ویژگی‌ها باعث شده  تا مجموعه ای کامل برای تفریح، سرگرمی و استراحت افراد خانواده با هر سن و سالی، در این مرکز فراهم باشد.

حتما در"  تور مالزی " آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس، طوری برنامه‌ریزی نمایید تا اماکن استفاده و بازدید از همه بخش‌های لگولند ممکن باشد.

شهربازی لگولند به طور کلی و بر مبنای گروه‌های سنی مختلف دارای هفت بخش اصلی و حدود هفتاد بازی و سرگرمی است؛ که هرکدام می‌تواند برای شما جذابیت زیادی داشته باشد.

اولین چیزی که هنگام ورود به لگولند مالزی توجه شما را جلب می کند؛ فروشگاه بزرگی از محصولات لگو و سایر اسباب‌بازی‌ها و محصولات مرتبط برای سوغاتی و یادگاری است.

سپس بخشی به نام Imagination را خواهید دید. در این بخش بچه‌ها با کمک قطعات لگو می‌توانند انواع مختلف سازه‌ها از جمله خانه، ماشین و... را ساخته و با آنها بازی کنند. یکی از جذابیت‌های این بخش فضایی به نام Lego Technic است؛ که در آن بچه‌ها با کمک لگو می‌توانند ربات‌های متحرک ساخته و برای آنها عملکردهای ساده‌ای را برنامه‌ریزی کنند.

بخش سوم لگولند مالزی لگولند کینگ‌دامز نام دارد. لگولند کینگ‌دامز مالزی شما را به ماجراجویی در سرزمین افسانه‌ها دعوت می کند. ورود و تماشای قلعه‌های افسانه‌ای، دایناسورها و اژدهاها، گیاهان آدم‌خوار و چندین و چند بازی جذاب از جمله چرخ و فلک و ترن‌هوایی، آن چیزی است که در این بخش انتظار شما را می‌کشد.

چهارمین بخش از شهربازی لگولند مالزی Lego City یا شهر لگو نام دارد. این بخش که برای خردسالان در نظر گرفته شده است، با امکاناتی نظیر ماشین‌های کوچک پدالی، قایق و قطار سواری و سایر تفریحات مختص این سن، آماده پذیرایی از کودکان خردسال شماست.

اما شاید بتواند چهارمین بخش از لگولند مالزی را مهمترین و جالب‌ترین بخش تور مالزی نیز نامید. Mini land یا سرزمین کوچک، نام این بخش است. در این بخش می‌توانید به تماشای ماکت لگویی مشهورترین بناهای تاریخی مالزی، سنگاپور و آسیا بپردازید. البته به تازگی مدل‌ها و کاراکترهای سری فیلم‌های جنگ ستارگان نیز به تفصیل و با جزئیات بالا به این بخش اضافه شده است. این بناها در مقیاس یک بیستم و با استفاده از میلیون‌ها قطعه لگو طراحی شده است. فراموش نکنید که مینی‌لند در مرکز لگولند مالزی قرار دارد.

پارک آبی تور

سایر بخش‌های تفریحی لگولند مالزی شامل پارک آبی، مجموعه‌های نمایشی، مراکز خرید، مراکز خدماتی و هتل لگولند است. وجود این مجموعه کامل باعث می‌شود شما و کودکان‌تان بتوانید اقامت و تفریح کاملی را در این مجموعه داشته باشید.

رستوران لگولند مالزی دارای مجموعه ای از غذاهای سنتی مالزی و غذاهای بین‌المللی است؛ که خوشبختانه همگی با مهر تایید حلال بودن غذا، ارائه می شود.

پارک آبی لگولند مالزی بعد از پارک‌های آبی فلوریدا و کالیفورنیای امریکا، از نظر وسعت و امکانات سومین پارک آبی موضوعی جهان است.

و در نهایت هتل لگولند مالزی، مجموعه ای مجهز و شیک است؛ که با الهام از شکل و ساختار لگوها طراحی شده است.

چند نکته مهم درباره رفتن به لگولند مالزی

در ادامه چند نکته مهم درباره رفتن به لگولند را در اختیار شما می گذاریم؛ که بهتر است قبل از رفتن به مالزی آنها را در نظر داشته باشید.

  • مجموعه شهربازی لگولند از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر فعال و آماده ارائه خدمت است. البته سایر بخش‌ها مثل هتل، رستوران و مراکز خرید ساعاتی بیشتری به فعالیت خود ادامه می دهند.
  • در هنگام ورود به لگولند بهترین کار دریافت پروشور راهنمای بخش‌های مختلف است.
  • لگولند مالزی در شهرستان جوهور و در فاصله 330 کیلومتری کوالالامپور قرار دارد؛ و با کشور سنگاپور فقط چند کیلومتر فاصله دارد. در نتیجه بهترین پیشنهاد برای کسانی است که بعد از مالزی، قصد رفتن به سنگاپور را دارند.
  • با مراجعه به وبسایت لگولند مالزی می‌توانید درباره این مجموعه جذاب و تماشایی اطلاعات بیشتری کسب کنید.
  • همچنین در صورت داشتن کارت‌های اعتباری بین‌المللی، می‌توانید از طریق وبسایت این مجموعه اقدام به خرید بلیط و رزرو هتل نمایید.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس مجری "  تور مالزی " ، تور لحظه آحری مالزی و تور ارزان مالزی که با کیفیت بسیار آماده ارائه خدمات تور با مشاوره رایگان حتی در روز های تعطیل می باشد

از صفحه "  تور مالزی  " دیدن فرمایید و تور مالزی مناسب خود را انتخاب نمایید و از آن لذت ببرید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 372
برچسب ها : تور مالزی , تور لحظه آخری مالزی , تور ارزان مالزی,

تاريخ : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 | 15:02 | نویسنده : زیما سفر پارس |

راهنمای حمل و نقل در تایلند - قسمت دوم

راهنمای حمل و نقل در کشور تایلند و تور تایلند - قسمت دوم

سراغ مقاله دوم از راهنمای حمل و نقل در  تور تایلند می رویم. رزرو قطار در  تایلند، حرکت با کشتی ها، قایق های دراز دم و تاکسی ها در  تایلند با جذابیت زیادی همراه هستند و شما را به بهترین شکل به مقصد می رسانند.

چگونه یک قطار تایلندی را رزرو کنید

بهتر است حداقل یک روز قبل از سفر رزرو خود را انجام دهید، همچنین برای قطارهای دارای تختخواب هر چه سریعتر این کار را انجام دهید. در فصل پرفروش، بیشتر صندلی ها به طور کامل از قبل رزرو می شوند. شما می توانید جدول زمانی را چک کنید و از طریق آژانس در هر ایستگاه قطار یا به صورت آنلاین رزرو خود را انجام دهید:

  • بلیط قطار تایلند: thailandtrainticket
  • راه آهن تایلند: thairailways

تاکسی های مشترک، مینی بوس ها و وانت های مسافربری

به طور خاص در جنوب  تایلند، تاکسی های مشترک و مینی بوس ها یک راه آسان برای سفر بین شهرها هستند. بعضی از آنها  از جدول زمانی پیروی می کنند، اما بیشتر آنها منتظر می مانند تا پر شوند.

وانت های مسافربری تایلند یک ایده خلاقانه از استفاده از کامیونت ها یا وانت ها با دو نیمکت در پشت آنها برای حمل مسافر می باشد. در شهرها، اکثر آنها از بازار مسیر خود را آغاز می کنند، یا می توانید یکی از آنها را در مسیر حرکت سوار شوید و هرجایی که دوست دارید پیاده شوید.

کشتی ها در تور تایلند

در ماه های پربازدید تایلند، کشتی های خصوصی به طور منظم به جزایر مهم مانند Ko Phi Phi و Koh Samui سفر می کنند. در فصل ماه می تا اکتبر کمتر آنها را خواهید دید، چرا که برخی از خدمات آنها به طور کامل لغو می شود. به عنوان یک قاعده کلی، کشتی هر چه سریع تر باشد، گران تر خواهد بود. شما می توانید از قبل رزرو کنید، اما صندلی ها معمولا بر اساس قاعده هر کسی زودتر برسد در اولویت خواهد بود تخصیص می یابند، پس عجله کنید. 

بسیاری از شرکت های خصوصی در جزایر تایلند مستقر هستند. اکثر آنها وب سایت هایی دارند که می توانید برنامه ها و راهنماهای آنها را بررسی کنید. شما همچنین می توانید از طریق آژانس ها رزرو خود را انجام دهید:

  • کشتی تایلند: thaiferry
  • کشتی پوکت: phuketferry
  • Catamaran با سرعت بالا- Lomprayah : lomprayah
  • یک کشتی: directferries

قایق های درازدم

شما این قایق های چوبی دراز و موتوری را که در آبراهه ها در شهرها و یا در سواحل جزایر جنوبی پیدا خواهید کرد.

خدمات عمومی در امتداد رودخانه چائو فرایا در بانکوک ارائه می شود، یا شما می توانید یک قایق را کلا رزرو کنید. اکثر آنها فضایی برای 6-20 مسافر دارند و این امکان وجود دارد مقدار زیادی اثاثیه و یا اقلام بزرگ را به همراه داشته باشید - وقتی که من سال گذشته در اطراف Ayuthhaya دوچرخه سواری می کردم، دوچرخه را درون یک قایق بارگیری کردم و از رودخانه عبور دادم.

به غیر از سفرهای کوتاه و گذرگاه های رودخانه، قایق های درازدم، یک گزینه محبوب برای تور و گشت و گذار هستند - بانکوک و کرابی برای تورهای قایقرانی خود شناخته شده اند.

تاکسی ها و رانندگان خصوصی در تور تایلند

تاکسی های متریک در بانکوک در دسترس هستند، اما در چیانگ مای خیلی رایج نیستند - همیشه به یاد داشته باشید قبل از استفاده از تاکسی بدون اندازه گیری شونده، بر سر قیمت به توافق برسید. تاکسی های مجاز در بانکوک، صورتی یا به رنگ روشن هستند و نشانه "تاکسی" روی سقف آنها قرار گرفته است. به غیر از این موارد، سایر تاکسی ها از متراژ استفاده نمی کنند مگر اینکه اصرار داشته باشید.

تاکسی ها را می توان در کنار جاده ها به همان شیوه در انگلستان پیدا کرد. یکی دیگر از گزینه ها این است که یکی تاکسی را از طریق شرکت تفریحی یا هتل خود رزرو کنید. در بانکوک، Uber و سایر خدمات تاکسی مبتنی بر برنامه نیز در دسترس هستند:

  • Uber: uber
  • GrabTaxi: grabtaxi
  • تمام تاکسی های تایلندی: allthaitaxi
  • قبل از رزرو یک ماشین، راننده خصوصی و یک راهنمای انگلیسی زبان می تواند گزینه خوبی برای سفرهای طولانی و یا سفرهای تفریحی شما باشد. من هنگامی که در سپتامبر گذشته در بانکوک بودم -. من می خواستم برای بازدید از چند مکان به استان کانچانابوری بروم اما فقط یک روز وقت داشتم. با استخدام یک راننده و راهنمای از قبل رزرو شده از طریق شرکت تفریحی من، توانستم از موزه جنگ JEATH، گورستان جنگ دون راک، پل عبوری از رودخانه کووی و گذرگاه آتش دوزخ، همگی در یک روز دیدن کنم

با تشکر از حمایت ای همیشگی شما همراهان زیما سفر پارس، امیدواریم اطلاعات مناسبی برای تور تایلند به شما رسانده باشیم.

زیما سفر پارس همراه شما در  تور تایلند  ،  تور ارزان تایلند  و تور لحظه آخری تایلند همراه شماست و با مشاوره مناسب به شما سفر خاطره انگیزی می سازد. 

به قصد سفر تفریحی و کاری زیما سفر پارس با تور تایلند  همراه شماست. از صفحه  تور تایلند  دیدن فرمایید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 375
برچسب ها : تور تایلند, تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند ارزان,

تاريخ : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | 13:05 | نویسنده : زیما سفر پارس |

30 جاذبه گردشگری برتر در چین - قسمت اول

30 جاذبه برتر تور چین

جاذبه های گردشگری بسیاری در تور چین برقرار است که از میان این جاذبه ها، 30 مورد آن بسیار جذاب است. 

در سری مقاله پنج قسمتی به معرفی آن ها می پردازیم و بیشتر با این جاذبه های گردشگری آشنا می شویم.

همراه زیما سفر پارس باشید و از این مطالب لذت ببرید.

30. دیوارهای شهر Xi'an (محل اقامت)

صدها سال پیش، چینی ها دیوارهای سنگی عظیمی را در اطراف شهرهایشان ساختند تا از هجوم اقوام دیگر در امان باشند. شهر شیان نیز از این قاعده مستثنی نبود. دیوارهای این شهر امروزه نیز پابرجا می باشند چرا که به بهترین شکل محافظت و نگهداری شده اند. این دیوار 12 متر (40 فوت) ارتفاع و 15 متر (50 فوت) عرض در پایه دارد، که در بالای دیوار به 12 متر (40 فوت) کاهش می یابد. قدم زدن بر روی این دیوار به شدت توصیه می شود و لذت زیادی دارد. 

29. سه پاگودا

این معابد در فاصله 1 مایلی از شمال غرب شهر باستانی دالی در جنوب چین واقع شده اند، معابد سه پاگودا یکی از ساختمان های بودایی در چین است که به خوبی مورد نگهداری و محافظت قرار گرفته است که چندین فاجعه انسانی و طبیعی را نیز تجربه کرده است. پاگودای میانی که در سال های 824 تا 840 میلادی توسط King Quan Fengyou ساخته شده است 69.6 متر (227 فوت) ارتفاع دارد و یکی از بلندترین پاگوداها در چین است. دو پاگودای دیگر در حدود یک قرن بعد ساخته شده اند.

28. پارک جنگلی ملی Zhangjiajie

پارک جنگلی ملی Zhangjiajie، در سال 1982 تاسیس شد که اولین پارک جنگلی ملی در چین به حساب می آید و بخشی از منطقه تحقیقاتی Wulingyuan است. این پارک با مناظر فوق العاده و رودخانه های زلال و پوشش گیاهی متنوع نیمه استوایی خود یک جاذبه گردشگری فوق العاده برای بازدیدکنندگان در تمام طول سال می باشد. جاذبه های کلیدی این پارک شامل رودخانه Golden Whip است که بازدید کنندگان می توانند شنا کردن ماهی ها در آب شفاف و زلال را تماشا کنند.

27. جنگل سنگی شیلین

جنگل سنگی، یا شیلین به زبان چینی، مجموعه ای از سازه های رسوبی در جنوب غربی چین است. ظاهر آنها چیزی شبیه استالاگمیت ها در غار می باشد. بسیاری بر این باورند که این سنگ ها بیش از 270 میلیون قدمت دارند. این منطقه دارای یک بستر اقیانوسی می باشد و جریان آب چنین قله های با شکوهی را ایجاد کرده است. جنگل های سنگی میزبان بیش از 2 میلیون بازدید کننده در سال می باشند.

26. شهر قدیمی لیجیانگ

شهر قدیمی لیجیانگ یکی از جاذبه های استان Yunnan است که برای افرادی که علاقه مند به زندگی اقلیت ها می باشند، گزینه بسیار مناسبی است. کوبلای خان اولین کسی بود که در این شهر 800 ساله زندگی می کرد که وابسته به فرهنگ اقلیتی Naxi است. تقریبا 350 پل از روی کانال های شهر عبور می کند که مکان خوبی برای دیدن سبک معماری Naxi و ساکنان آن با لباس های بومی می باشد.

25. کوه های Wudang

افرادی که سریال اژدهای پنهان را دیده اند با مناظر کوههای وودانگ آشنا هستند، که در شمال غربی استان هوبئی واقع شده است. علاوه بر زیبایی، کوه های وودانگ مقدس ترین کوه های تائوئیست ها در چین هستند. گردشگران مجموعه معابدی را در این شهر خواهند یافت، از جمله معبد Nanyan که شگفت انگیزترین معبد بین 36 معبد موجود در Wudangshan می باشد به دلیل اینکه که از سنگ های موجود در صخره پشت آن ساخته شده است.

با تشکر از مطالعه این مقاله از  تور چین  ، پیشنهاد می کنیم در قسمت بعدی حتما همراه زیما سفر پارس باشید تا با سایر موارد آشنا شوید.

آژانس گردشگری و مسافرتی زیما سفر پارس ارائه کننده  تور چین  ،  تور ارزان چین  و  تور لحظه آخری چین  با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 391
برچسب ها : تور چین , تور لحظه آخری چین , تور ارزان چین,

تاريخ : پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397 | 13:42 | نویسنده : زیما سفر پارس |

شما عاشق گوانجو می شوید - قسمت اول

شما عاشق گوانجو خواهید شد - قسمت اول

سلام و درود خدمت همراهان همیشگی زیما سفر پارس . با سری مقاله سه قسمتی از  تور گوانجو در همراه شما هستیم. تور گوانجو یکی از بهترین تور های کشور چین است که با مقاصد اقتصادی و گردشگری صورت می گیرد. در این مقاله با این موارد آشنا می شوید و از آن استفاده می کنید.

گوانجو ،  کانتون سابق، سومین شهر بزرگ چین پس از شانگهای و پکن است و شهری است که باید حتما به هنگام سفر به چین از آن دیدن کنید. مناظر و چشم اندازها، پارک های طبیعی و مراکز خرید عالی تنها بخشی از جاذبه های این شهر می باشد.

این یک انتخاب عالی برای دوستداران تاریخ و هنر است و یکی از پرطرفدارترین اماکن در جنوب چین است.  گوانجو شهری است که خاستگاه غذاهای Yue یا کانتونی، یکی از هشت غذای برتر کشور چین، است.

این شهر یک مرکز تجاری پررونق به دلیل موقعیت ویژه آن در کرانه رودخانه مروارید است.  گوانجو همچنین یک مرکز فرهنگی با آثار باستانی شناخته شده از قبیل برج کانتون و بزرگترین کلیسای جامع در جنوب شرقی آسیا است که تحت عنوان کلیسای قلب مقدس عیسی (کلیسای شیشی) شناخته می شود.

چه کارهایی را باید در گوانجو انجام دهید

برج کانتون: ارتفاعات نجومی

این برج مدور در قلب  گوانجو ، با چشم اندازی از رودخانه Zhujiang قرار دارد. با ظاهری از سر تا پا مدرن، عرشه شیک آن چشم اندازی از سراسر شهر را ارائه می دهد. این برج در تمام طول روز و شب توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. جایی که مناظر بی نظیر در انتظار آنها است. طیف وسیعی از سرگرمی ها نیز در این مکان در دسترس می باشند از قبیل: یک چایخانه، فضای سبز روباز و حتی یک سالن سینمای 4 بعدی. همچنین افراد شجاع می توانند از راه پله های موجود در فضای باز دیدن کنند.

سالن Chen Clan Ancestral با جنبه های آموزشی و تاریخی

در حال حاضر این شهر میزبان موزه هنرهای سنتی و محلی می باشد، این ساختمان باستانی نسل های تاریخ زیادی را به خود دیده است. این سالن باستانی به عنوان مکان ملاقات، معبد و مهمتر از همه، به عنوان یک مدرسه برای خانواده Chen مورد استفاده قرار می گرفته است- جنبه های هنری این ساختمان باستانی هنوز هم قابل مشاهده است. امروزه نیز این سالن آموزش هایی در مورد تاریخ خانواده های چینی به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. سفال گری، حکاکی و نقش های برجسته بر روی دیوارها آن را به گنجینه ای بی عیب و نقص با جزئیات دقیق تبدیل کرده است.

معبد شش درخت بانیان: بوداییسم در میان بانیان

یک معبد در این محل وجود دارد که حدود هزار سال قدمت دارد، این مکان در دوره های زمانی مختلفی بازسازی شده است تا به ظاهر ظریف و شیک امروزی خود تبدیل شود. با ظاهری بلند و ظریف با نزدیک شدن به دروازه کوه، پاگودا به سمت آسمان بیشتر و بیشتر برافراشته می شود. خنده موجود در چهره بودا به نوعی به شما خوشامد می گوید. پس از بررسی و دیدن کردن از حکاکی ها و مجسمه ها توصیه می کنیم که بر فراز پاگودا بروید و از چشم انداز مناظر طبیعی اطراف آن لذت ببرید.

پارک Yuexiu: یک باغ شهری

این پارک یک فضا با هوای تمیز و سالم را در اختیار گردشگران از سراسر جهان قرار می دهد که برای بازدید از مکان های تاریخی به این شهر آمده اند. بین حوضچه های درخشان و باغ های عالی Zhenhai Tower با پنج مجسمه خود - یکی از نمادهای بزرگ شهر است، پیاده روی کنید. مجموعه ی بی نظیر در موزه ی گوانجو در یک ساختمان پنج طبقه در شهر Zhenhai واقع شده است که تاثیری ماندگار بر روی بازدیدکنندگان خواهد داشت. با تنوع و لذت فراوان، یک روز در پارک Yuexiu را با هیچ گزینه دیگری نمی توان جایگزین کرد.

با تشکر از همراهی شما عزیزان

زیما سفر پارس ارائه کننده تور گوانجو ، تور ارزان گوانجو و تور لحظه آخری گوانجو 

 


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 355
برچسب ها : تور گوانجو , تور لحظه آخری گوانجو,

تاريخ : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | 16:51 | نویسنده : زیما سفر پارس |

در آنتالیا کجا اقامت کنید

در تور آنتالیا کجا اقامت کنید؟

تماشای مناظر منحصر به فرد سواحل سنگی خیره کننده که با آبهای روشن آبی دریای مدیترانه در هم می آمیزد، هر کسی را به  آنتالیا  جذب می کند. خوشبختانه این شهر به خوبی مجهز است تا به خیل عظیم گردشگران را که هرساله در جستجوی خورشید، ساحل و آرامش به این شهر می آیند رسیدگی کند.

زیما سفر پارس در این مقاله اشاره ای دارد به هتل ها و مکان هایی که در آن اقامت مناسبی می توانید داشته باشید و از  تور آنتالیا  خود لذت ببرید. همراه زیما باشید و از این مقاله استفاده نمایید.

در طول سواحل زیبای مدیترانه ای به طول بیش از ۶۰۰ کیلومتر، هتل های زیادی برای اقامت گردشگران وجود دارد. گرچه اکثر هتل ها در آنتالیا یا منطقه قدیمی کاله ایچی یا در شهر ساحلی لارا واقع هستند، اما گزینه های فراوانی برای رفع نیازهای اقامتی شما وجود دارد. از یک هتل شیک و مدرن در منطقه قدیمی گرفته تا یک استراحتگاه دریایی پنج ستاره،  آنتالیا سلیقه شما را برآورده خواهد کرد.

کاله ایچی (Kaleici)

شهر قدیمی  آنتالیا  با خیابان های پیچ در پیچ، کوچه های سنگی و خانه های با معماری عثمانی، غنی از کاراکتر است. اکثر هتل های شهر در اینجا قرار گرفته اند و پیاده می توان از تمام جاذبه های گردشگری اصلی منطقه قدیمی دیدن کرد. بعید نیست هتلی کوچک پیدا کنید که از یک بنای تاریخی قدیمی بازسازی شده تغییر کاربری داده باشد. این می تواند تور خاطره انگیزی برای شما به ارمغان بیاورد.

لارا (Lara)

لارا منطقه ای در آنتالیا است که هتل های پنج تا هفت ستاره آن را به سلطه ی خود درآورده اند. لارا در شرق شهر و نسبتا نزدیک به فرودگاه آنتالیا است، و محلی ایده آل برای گذراندن تعطیلات محسوب می شود. شن های سفید نرم و آب های آبی روشن این منطقه را احاطه کرده و بهترین مکان برای فرار از دود و دم شهری است و قطعا آرامش در سفر یکی از مهمترین مواردی است که به آن نیاز خواهید داشت. پیشنهاد می کنیم حتما  در این منطقه هتل بگیرید و از آن لذت ببرید.

کمر (Kemer)

شهر روستایی کمر، در ۴۳ کیلومتری آنتالیا و در حومه کوه های توروس قرار دارد. اطراف کمر را کوهستان های باشکوه، جنگل های آرام، زمین های سبز و خطوط ساحلی پرزرق وبرق احاطه کرده است و همین باعث شده کمر مکانی مناسب برای آرامش گرفتن باشد. در نزدیکی کمر، شهر باستانی لیسیلن (Lycian) قرار دارد که قطعا توجه و تحسین شما را از گذشته ی تاریخی شگفت انگیز این منطقه برمی انگیزاند.

کاس (Kas)

در فاصله ی سه ساعتی از غرب آنتالیا، شهر کاس قرار گرفته است؛ یک شهر کوچک ماهیگیری بکر که بهترین صحنه های غواصی در سطح جهان را دارد. ماموریت هتل های این منطقه، فراهم کردن آسایش برای مسافرانی است که می خواهند در سواحل سفید شنی زیر نور خورشید دراز بکشند و تنی به آب های کریستالی بزنند.

آلانیا (Alanya)

شهر ساحلی آنالیا در فاصله ی دو ساعتی از شرق آنتالیا قرار گرفته است و به دلیل آب و هوای گرم، سواحل شنی نرم، ورزشی های متعدد آبی و رستوران های خوب، مقصد مورد علاقه مردم محلی و خارجی ها تبدیل شده است. آلانیا با طراحی بروز شهری مکان مناسبیست برای گذراندن تور و اوقات تعطیلی. 

بلک (Belek)

بلک با بیش از ۴۵ هتل لوکس که در ۲۲ کیلومتر از سواحل شنی گسترده اند، اساسا برای تعطیلات ساخته شده است. در بلک می توانید فراغت خود را با انواع فعالیت های متنوع پر کنید از جمله تنیس، مراکز بهداشتی و تناسب اندام، شنا و آفتاب گرفتن، اسپاهای تفریحی و البته گلف آنهم در سطح جهانی با زمین های با کیفیت بالا.

امیدواریم این مقاله از سری مقاله هایتور آنتالیابرای شما مناسب بوده باشد.

همراه زیما سفر پارس باشید تا از مقاله های بعدی استفاده نمایید.

زیما سفر پارس ارائه کنندهتور آنتالیا،تور آنتالیا لحظه آخریوتور آنتالیا ارزان. در صفحه تور آنتالیا می توانید با انواع این تور ها آشنا شوید و با مشاوره تلفنی با زیما سفر پارس، تور مناسب خود را انتخاب نمایید و از این شهر زیبا دیدن نمایید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 360
برچسب ها : تور آنتالیا , تور آنتالیا ارزان , تور آنتالیا لحظه آخری,

تاريخ : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | 16:46 | نویسنده : زیما سفر پارس |

دلایل سفر و استفاده از تور گرجستان - قسمت سوم

14 دلیل عمده برای سفر به گرجستان در حال حاضر! - قسمت سوم

سلام و درود خدمت همراهان آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ، با سری مقاله تور گرجستان درمورد دلایل تور به گرجستان صحبت می کنیم.

14 دلیل عمده برای تور گرجستان قسمت سوم را با هم بررسی می کنیم.

ایمنی

آیا گرجستان امن است؟ در مورد جنگ چطور؟ اولاً: چه جنگی؟ دوماً: بله. گرجستان یکی از امن ترین کشورهایی است که تا به حال به آن سفر کرده ام. جنایتکاری تقریبا غیرممکن است؛ قتل، آدم ربایی گردشگران، همانطور که در (Come Back Alive) ذکر شده، کاملاً بی معنی است. بر خلاف دیگر کشورهای منطقه، فساد پلیس کاملا حذف شده است، و دوستان ما که لباس یونیفرم بر تن دارند کاملاً آموزش دیده اند. هیچ جنگی وجود ندارد - جنگ در روسیه اتفاق افتاد و در سال 2008 به پایان رسید، و مناقشه آبخازیه نیز برطرف شده است، شما حتی می توانید بدون مشکل به آنجا سفر کنید، همانطور که در اینجا توضیح می دهم.

از طرف دیگر، برخی از منابع نشان می دهند که گرجستان سومین کشور امن در جهان پس از سنگاپور و کره است. بدون شک، گرجستان یکی از امن ترین کشورها است که شما بازدید خواهید کرد.

فرهنگ

با وجود دوره های اشغال خارجی، گرجستان سخت تلاش کرد تا فرهنگ و هویت ملی خود را حفظ کند. از لحاظ تاریخی، نفوذ روسیه (با وجود مقاومت) و ایران، در معماری و نقاشی ساختمان ها تاثیرگذار بوده است. این کشور دارای سنت ادبی غنی است؛ زندگی سنت نینو یکی از آثار ادبی خوب به حساب می آید. هنر همچنین در اینجا، از حالت سنتی تا سبک های معاصر رشد کرده است. شما بعضی از کارهای خیره کننده هنرمندان محلی و مجسمه سازان را در همه جا در اطراف تفلیس و باتومی مشاهده خواهید کرد. در آخر، سینمای گرجستان، با وجود کمبودهایی که دارد شروع به ساختن شهرت خود در عرصه جهانی کرده است، با ساخت فیلم Tangerines که یک تولید مشترک با استونی بوده و نامزد کسب جایزه اسکار می باشد (در زیر خلاصه این فیلم را مشاهده کنید).

تفلیس قدیم

تفلیس قدیم، بخشی تاریخی پایتخت گرجستان، به تنهایی ارزش سفر کردن را دارد – به طوریکه در بعضی سفرها، فقط در پایتخت اقامت داشتم. قدم زدن در اطراف ساختمان های تاریخی از قرن هفدهم تا نوزدهم، و همچنین مشاهده هنر دکو. بسیاری از آنها به شدت به نوسازی و بازسازی نیاز دارند، اما برای من، این جایی است که هنر در آن نهفته است.

بخش های تخریب شده به منطقه شخصیت می دهد و یک فضای غمگین و تقریبا عاشقانه ایجاد می کند. بخشی از تفلیس قدیم، به خصوص در پای قلعه ناریخالا، بازسازی شده است و این تضاد، آن را حتی جذاب تر می کند.

بازدید از کشوری که وجود ندارد

اگر شما در گرجستان هستید و زمان زیادی دارید، می توانید به طور قانونی از منطقه تفکیک شده آبخازیا، که محل درگیری های خونین در اوایل دهه 90 و موضوع اصلی فیلم Tangerines بوده است، دیدن کنید. استقلال آن تنها توسط چندین کشور به رسمیت شناخته شده است. اگر چه ممکن است، طبق قوانین گرجستان، بازدید از Abkhazia از سمت روسیه غیرقانونی باشد، اما شما می توانید از طریق شهر Zugdidi در گرجستان این کار را انجام دهید.

این کاملا بدون هیچ مشکلی است، شما فقط باید یک هفته قبل با مقامات در آبخازیا تماس بگیرید و این قسمت از گرجستان که اغلب گرجی ها مجاز به بازدید از آن نیستند را ببینید.

علیرغم اینکه یک کشور کوچک است، بیش از 14 دلیل برای بازدید از گرجستان وجود دارد. بنابراین، چرا این دلایل را خودتان کشف نمی کنید؟

در نهایت، قبل از خواندن این پست چه چیزی در مورد گرجستان می دانستید؟ آیا شما در آینده از آن بازدید خواهید کرد؟

به پایان مقاله سوم " تور گرجستان " رسیدیم

در قسمت های بعد همراه ما باشید و از " تور گرجستان " ما دیدن فرمایید.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ارائه کننده " تور گرجستان " ، تور لحظه آخری گرجستان و تور ارزان گرجستان .



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 349
برچسب ها : تور گرجستان , تور لحظه آخری گرجستان , تور گرجستان ارزان,

تاريخ : دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 | 12:40 | نویسنده : زیما سفر پارس |

راهنمای حمل و نقل در تایلند - قسمت اول

راهنمای حمل و نقل در کشور تایلند و تور تایلند - قسمت اول

بسیار خوب است که در تور تایلند ، بدانید چه گزینه هایی برای حمل و نقل دارید. انواع وسایل نقلیه در تایلند موجود است و شما می توانید به قصد سفر یا تفریح از آن ها استفاده نمایید. در این سری سه قسمتی با انواع وسایل نقلیه از جمله  اتوبوس، دوچرخه، قطار، هواپیما، توک توک، مینی ون، فیل، قایق بررسی می کنیم و امیدواریم این مقاله های تایلند ، موجب لذت دو چندان سفر در تایلند بشود.

همراه زیما سفر پارس باشید تا از این مقاله تایلند لذت ببرید.

حمل و نقل در تایلند آسان، ارزان و هیجان انگیز است. طیف گسترده ای از گزینه های مختلف وجود دارند و هر کدام جذابیت های خود را دارند. برای سفرهای طولانی، پروازهای داخلی سریع هستند، در حالی که سفرهای قطار آهسته اما همراه با مناظر زیبا می باشند. گزینه سفرهای درون شهری شامل اتوبوس و دوچرخه ، توک توک و ترن هوایی است؛ برای بازدید از جنگل های تایلند ، خرابه ها و پارک های ملی، می توانید با دوچرخه، فیل یا پیاده روی سفر کنید.

برای کمک به یافتن بهترین راه برای حمل و نقل در تایلند، زیما سفر پار این راهنمای مناسب را پیشنهاد می کند.

پروازهای داخلی

پرواز های داخلی سریع ترین راه برای پوشش دادن مسافت های طولانی در تایلند است - در موارد خاص، یک سفر که ممکن است دو روز با اتوبوس طول بکشد، یک ساعت با هواپیما به طول خواهد انجامید. پروازهای مستقیم میان شهرهای مختلفی انجام می شود و برخی از مسیرها در بانکوک یا چیانگ مای برای تعیین مسیر توقف می کنند.

هواپیماها از بزرگ به کوچک دسته بندی می شوند. هواپیماهای کوچکتر بیشتر در مناطق دور افتاده استفاده می شوند - در سال گذشته من بین استان نان و چیانگ مای با یک هواپیما 9 نفره پرواز کردم. من پشت سر خلبان نشسته بودم، و کارت ایمنی من به عقب صندلی او چسبیده بود!

 

اتوبوس در تایلند

شبکه گسترده اتوبوس در تایلند برای رسیدن به نقاط مختلف شهر، بین شهرها یا برای سفر در طول و عرض کشور عالی یک گزینه است. طیف گسترده ای از قیمت ها موجود می باشد، از اتوبوس های دولتی ارزان قیمت گرفته تا اتوبوس های لوکس با تهویه مطبوع، توالت و صندلی های استراحت وجود دارند. اتوبوس یکی از بهترین راه های حمل و نقل در تور تایلند است.

مسیرهای کوتاه

اتوبوس های عمومی کلاس دوم در سراسر تایلند بسیار رایج هستند. موارد علامت گذاری شده با شماره 2، ارزان هستند و توقف های بسیاری دارند. برای سوارشدن به یکی از آن ها، به ایستگاه اتوبوس بروید و در آنجا منتظر بمانید. کرایه ها پس از نشستن، و یا زمانی که می خواهید پیاده شوید، گرفته می شوند.

مسیرهای طولانی

برای اتوبوس های مسیرهای طولانی و شبانه، راحت ترین گزینه ها اتوبوس های کلاس اول، VIP و سوپر VIP هستند. این ها همه باید از قبل با توجه به جدول زمانی و اطلاعات موجود در پایانه های اتوبوس رزرو شوند. 

 

قطارها

قطارهای تایلند نسبت به اتوبوس ها راحت تر هستند. اگر چه سریع نیستند، بسیاری از سفرها دارای مناظر فوق العاده است- بهترین سفر قطاری که ما در سال گذشته در تایلند تجربه کردیم، در مسیر بازسازی شده راه آهن تایلند به بورما بود.

چهار خط اصلی منطقه شهری تایلند را پوشش می دهند با شاخه های کوچکتری که وارد مناطق روستایی و حومه می شوند. مناطق دور افتاده، مانند استان نان، هیچ ایستگاه قطاری ندارند، بلکه با ایستگاه های قطار در استان های مجاور از طریق اتوبوس ها ارتباط دارد.

قیمت ها بستگی به سرعت قطار و کلاس شما را در سفر دارند - کندترین قطار هزینه کمتری از سفر در همان فاصله مشابه نسبت به اتوبوس دارد. قطارهای ویژه Express سریعترین هستند و صندلی های کلاس دوم راحت تر از کلاس سوم می باشد که به جای کف پوش از چوب در کف آن ها استفاده شده است.

اگر یک رختخواب برای سفر شبانه خود نیاز دارید، یک Berth رزرو کنید. Berth های کلاس دوم تخت های بازشو دارند و انواع کلاس اول آنها دارای تهویه مطبوع و یک سرویس بهداشتی می باشند. اکثر قطارها چرخ دستی های ناهارخوری دارند.

با تشکر از همراهی شما عزیزان در مقاله اول راهنمای حمل و نقل در تایلند.

به صفحه  تور تایلند  زیما سفر پارس بیایید و از آفر ها ، تخفیف های  تور لحظه آخری تایلند  و  تور ارزان تایلند  مطلع شوید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 399
برچسب ها : تور تایلند,

تاريخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397 | 13:32 | نویسنده : زیما سفر پارس |

تور کیش، حالتی از آرامش دائمی در خلیج فارس

تور کیش، حالتی از آرامش دائمی در خلیج فارس

نوشتن درباره  تور کیش و جزیره کیش خیلی آسان نیست! وب سایت های اطلاع رسانی آنلاین زیادی در مورد آن وجود دارد و من نمی خواهم فقط یک کپی دیگری از آنها باشم! از طرفی نوشتن در مورد مروارید خلیج فارس نیز به سادگی قابل اجتناب نیست!

کیش یک جزیره تفریحی به مساحت 91 کیلومتر مربع در خلیج فارس است. این جزیره در استان هرمزگان واقع شده است که مرکز آن بندرعباس می باشد. با توجه به وضعیت منطقه آزاد تجاری، از آن به عنوان بهشت مصرف کنندگان یاد می شود، این جزیره سرشار از مراکز خرید متعدد، جاذبه های گردشگری از جنس محیط زیست / ورزش / طبیعت و هتل های تفریحی می باشد. سالانه بیش از 1 میلیون نفر از این جزیره بازدید می کنند و ماه های پربازدید اواخر ماه های مارس و آوریل، هنگامی که تعطیلات نوروز (تقویم فارسی سال نو) است، می باشد.

تقریبا در تمام تعطیلات در ایران، مردم به جزیره کیش سفر می کنند و به ورزش های آبی مانند موج سواری، اسکی روی آب، جت اسکی جت، غواصی و غیره می پردازند.

تقریبا در تمام طول سال، کنسرت ها و جشنواره های موسیقی با خوانندگان و گروه های موسیقی ایرانی برگزار می شود. رستوران های زیادی هم با اجرای زنده ی موسیقی از مهمانان خود پذیرائی می کنند.

برای افراد تجاری، رویدادهایی مانند نمایشگاه ها و کنفرانس ها وجود دارد که در مقایسه با شهرهای بزرگ مانند تهران، می توانند در آرامش و راحتی بیشتری از آن لذت ببرند.

چگونه می توانم به کیش بروم؟

شما می توانید با ماشین یا هواپیما به جزیره کیش سفر کنید. برای رسیدن به آنجا با ماشین، باید به بندر چارک در استان هرمزگان (بندر چارک - 26 ° 43'50 "N 54 ° 16'29" E) رانندگی کنید و از آنجا می توانید خودروی خود را با کشتی به جزیره کیش بفرستید . انتقال هیچ ماشینی از کلاس کاروان بر روی کشتی مجاز نیست، هزینه یک ماشین تقریبا 80 دلار و هر مسافر حدود 9 دلار است (بنابراین ماشین با دو مسافر حدود 100 دلار است)

شما می توانید در این جزیره با ماشین خود در حدود 5-10 روز بمانید (بستگی به تاریخ دارد) و این دوره قابل تمدید است. نقشه های گوگل و سرویس های گوگل ترافیک در داخل جزیره کار می کنند، بنابراین نگران پیدا کردن راه خود در این جزیره کوچک و زیبا نباشید.

فرودگاه کیش به تمام شهرهای بزرگ و فرودگاه ها در ایران پرواز دارد و برخی از پروازهای بین المللی به دبی، ابوظبی، هند و فیلیپین نیز از این فرودگاه انجام می شود.

آیا به ویزا برای کیش نیاز دارید؟

ویزای ورود برای جزیره کیش لازم نیست. ملیت های خارجی نیازی به ویزای ورود برای تردد در جزیره کیش ندارند. در فرودگاه بین المللی کیش، افسرهایی ممکن است عکس و اثر انگشت را گرفته و گذرنامه شما را مهر کنند که اجازه می دهد شما تا 14 روز در جزیره اقامت داشته باشید. اگر شما غربی هستید، ممکن است درباره هدف بازدید از شما سوالاتی پرسیده شود. اطمینان حاصل کنید که همه مدارک تایید شده شامل رزرو هتل با شماره تلفن و غیره را به همراه داشته باشید.

اقامتگاه و هتل ها در کیش

با توجه به بسیاری از منظره های زیبا، جای تعجب نیست که جزیره کیش در سال 2010 در بین 10 جزیره زیبا طبق گفته مجله نیویورک تایمز قرار بگیرد و چهارمین مقصد محبوب برای تعطیلات در جنوب غربی آسیا شود. با این واقعیت ها، جای تعجب نیست که بسیاری از هتل های لوکس در جزیره، در کنار اقامتگاه های ارزان و هتل های معمولی نیز پیدا کنید.

جزیره کیش دارای طیف وسیعی از ویلاهای زیبا، هتل ها و مهمان خانه هایی برای گردشگران است.

رزرو هتل می تواند از طریق آژانس های مسافرتی در سرزمین اصلی و یا در کشورهای دیگر انجام شود (اما گران تر خواهد بود) و یا در وب سایت هایی که فروش بلیط انجام می دهند با تخفیف هایی در مورد هزینه ها انجام شود.

بودجه مورد نیاز برای هتل می تواند از 30 تا صدها دلار برای هر شب متغیر باشد. هتل ترنج گرانترین هتل این جزیره است که تا 900 دلار در هر شب برای اقامت شاهانه در سوئیت های چهار نفره هزینه دربر می گیرد. هتل در دریا واقع شده است.

اپراتورهای اینترنتی و تلفن همراه

اگر سرویس های رومینگ را از بیشتر اپراتورها در سراسر جهان داشته باشید، می توانید از اینترنت خود بر روی سیم کارت لذت ببرید، ؛ در غیر اینصورت ممکن است کمی هزینه بر باشد.

شما همچنین می توانید با پرداخت هزینه از سیم کارت های MCI، MTN-Irancell یا Taliya استفاده کنید.

هزینه خرید سیم کارت در حدود 8 دلار و حجم اینترنت 4G یا LTE با سرعت 8Mbps کمتر از 10 دلار در هر ماه می باشد.

با تشکر از همراهی شما عزیزان زیما سفر پارس.

زیما سفر پارس مجری  تور کیش ، تور لحظه آخری کیش و تور کیش ارزان با تخفیف های بسیار.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 355
برچسب ها : تور کیش, تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش,

تاريخ : يکشنبه 9 ارديبهشت 1397 | 13:52 | نویسنده : زیما سفر پارس |

راهنمای سفر به مالزی - قسمت ششم

راهنمای سفر به مالزی و شرکت در تور مالزی - قسمت ششم

با قسمت ششم از راهنمای سفر و  تور مالزی در خدمت شما عزیز هستیم. این اطلاعات شامل کوالالامپور ، کامرون ، غذا های خیابانی غار ها ، برج ها و ... می باشند و می تواند شما را در  تور مالزی یاری دهد. 

ارتفاعات کامرون

منطقه کوهنوردی Cameron بسیار جذاب است و هنگام مسافرت و تور به مالزی نباید آن را از دست بدهید. با حرکت به بیرون از شهرها و ورود به جاده های خاکی، شما می توانید برخی از مناظر کوهستانی زرق و برق دار، مزارع چای و جنگل های ابری مرموز را مشاهده کنید. یک ماشین (یا یک راننده با یک ماشین) را اجاره کنید و پا به جاده های خاکی بگذارید که شما را به مزارع باورنکرنی چای می رساند. در مورد روند تولید چای مواردی را یاد بگیرید - که واقعا بسیار جالب تر از آن چیزی بود که من فکرش را می کردم - نمونه برگ های چای را ببینید، در مزارع چای قدم بزنید و حتی با کارگران جمع آوری برگ چای که تلاش می کنند به شما نحوه چیدن برگ چای مناسب با سرعت کافی را یاد بدهند، دوست شوید. این کار سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد!

من یک راهنمای محلی را استخدام کردم و با هم به جنگل های ابری رفتیم، جایی که ما در جستجوی یک گونه نادر و زیبا از Rafflesia (یکی از بزرگترین گل های جهان) بودیم. این گل به نوعی مشابه یک قارچ غول پیکر برعکس شده می باشد، اما رنگ آن قرمز بوده و همانطور که راهنمای من گفت، در زمان های خاصی از سال بویی مشابه فیل مرده می دهد- که خوشبختانه زمانی که ما آن را مشاهده کردیم اینگونه نبود.

عبور از جنگل های ابری باورنکردنی بود، مسیرهای پیاده روی سنگفرش نشده اند، اما چشم اندازهای باورنکردنی دارند و دانش مردم محلی در مورد گیاهان و حفاظت از منطقه فوق العاده بالا است. اگر به دنبال یک ماجراجویی واقعی در زمان اقامت در مالزی هستید، این بهترین پیشنهاد برای شما است.

کوالالامپور

پایتخت مالزی و احتمالا غربی ترین نقطه که هنگام اقامت در مالزی از آن بازدید خواهید کرد. این اغلب جایی است که بیشتر گردشگران سفر خود در مالزی را شروع می کنند، زیرا مرکز اصلی پروازهای بین المللی در مالزی است. من تنها مدت کوتاهی در کوالالامپور گذراندم، چون خیلی گران تر از مناطق دیگری بود که بازدید می کردم. در هتل Mayview Glory اقامت کنید که یک هتل بسیار ساده اما در یک نقطه کاملا مناسب برای گشت و گذار می باشد. یک کار را که حتما باید در کوالالامپور انجام دهید، بازدید از غار Batu می باشد.

غارهای Batu

غارهای Batu یک مسیر کوتاه و ارزان از طریق مترو با مرکز کوالالامپور فاصله دارند و یک روز خوبی را برای شما رقم خواهند زد. معبد و آرامگاه هندو به طرزی باورنکردنی هر دو دسته از افراد مذهبی و بازدید کنندگان معمولی را به خود جذب می کند. این محل یک مسیر بسیار دشوار دارد - مگر اینکه شما بخواهید در پایین پله ها ایستاده و آن را تماشا کنید - برای رفتن به داخل معبد، تعداد پله های زیادی را باید طی کنید و رطوبت هوا باعث خواهد شد به یک فرد با تناسب اندام کامل تبدیل شوید. در بالای این پله ها شما قادر خواهید بود داخل غار را کشف کنید و با موجودات محلی (میمون ها) آشنا شوید - در سال 2016 بازسازی های زیادی در داخل غار انجام شد، اما هنوز هم ارزش بازدید دارد.

به هنگام بازگشت از غارهای Batu در غار Bat توقف کنید و از تور 45 دقیقه ای در اطراف آن لذت ببرید – قیمت آن حدود 35 رینگیت مالزی است - در تاریکی کامل قدم بزنید و با حیواناتی که در این مکان زندگی می کنند آشنا شوید. شما ممکن است عنکبوت، خفاش ، مار، عقرب و بسیاری از حشرات دیگر موجود در غار را ببینید. راهنماها بسیار آگاه و هوشیار هستند و تجربه ای است که بسیاری از مسافرین به هنگام بازدید از این مکان آن را از دست می دهند!

 برج KUL

اگر قبل از خروج از کوالالامپور همه پول خود را خرج نکرده اید، از برج KUL نیز دیدن کنید. این بازدید در حدود 105 رینگیت از هر دو عرشه هزینه بر خواهد بود. در اینجا شما یک دید بسیار عالی از شهر، حتی بهتر در شب، خواهید اشت! اطمینان حاصل کنید که یک عکس فوق العاده و شاد با برج های دوقلوی پتروناس بگیرید.

گشت و گذار در ملکا

این مکان سه ساعت با اتوبوس از کوالالامپور فاصله دارد. یک شهر کوچک زیبا دارای وسواس فوق العاده عجیب و غریب برای کودکان می باشد و بسیار مشابه یک شهر کوچک در اروپا است. این مکان قبل از توسعه کوالالامپور یکی از مکان هایی بود که باید به هنگام سفر به مالزی باید از آن بازدید می کردید اما در حال حاضر به یک شهر کسل کننده تبدیل شده است و گردشگران ترجیح می دهند در دیگر شهرهای در حال توسعه در مالزی وقت بگذرانند. ملکا یک مکان ارزان برای گردش است و یک توقف گاه کامل برای استراحت مسافران کلاسیک در مالزی است.

یونسکو از این مکان محافظت می کند، ملکا دارای یک تاریخ باورنکردنی با بسیاری از ساختمان های قدیمی استعماری می باشد که امروزه هنوز به طور باورنکردنی استفاده می شوند. در ملکا به راحتی می توانید با دوچرخه یا پیاده تردد کنید، در خیابان ها قدم بزنید و از رنگ های روشن، ساختمان های استعماری و بازتاب آب درکانال های آب لذت ببرید. در انتهای خیابان Jonker ، میراث شهر با برخی از موزه های دیوانه کننده، یک بازار عالی و برخی از مواد غذایی حماسی یافت می شود. این مکان کمی عجیب و غریب است و جای خوبی برای پیدا کردن چیزهایی است که شما هرگز نیازی به آن ندارید اما به هر حال آنها را می خواهید. مکانی مناسب برای توقف هنگامیکه شما مالزی را ترک می کنید و  تور مالزی را تمام می کنید نباید از دست برود.

مواردی که باید هنگام سفر به مالزی حتما آنها را تجربه کنید

غذای خیابانی

آیا سفر به آسیا بدون لذت بردن از غذاها و سنت های محلی ممکن است؟ غذاهای معتبر را امتحان کنید، که به نظر من به اندازه غذاهای تایلندی تند نیستند و در واقع چاشنی های بیشتری دارند. شما یک حجم قابل قبول از غذا را برای چنین قیمت اندکی دریافت خواهید کرد!

دوچرخه اجاره کنید

این بهترین راه برای کشف خیابانهای پیچیده کوچک، پنهان و زیبا است. رانندگان اتومبیل در جاده ها در اینجا رانندگانی نسبتا خوب و عاقل هستند، بنابراین شما مشکلی نخواهید داشت. در  تور مالزی  حتما از دوچرخه هم استفاده کنید.

اقامت در کنار افراد محلی

با یکی از دوستان محلی جدید خود برای یک شب وقت بگذرانید. شما می توانید از دانش محلی عالی او استفاده کنید، با نگرش او در خصوص زندگی آشنا شوید و احتمالا مقدار زیادی از مواد غذایی را نیز دریافت خواهید کرد. دوستان محلی بهترین دوستان هستند، درست است؟

چانه زدن برای خرید کالا

این یک امر فوق العاده شایع در  مالزی است و به یک سرگرمی تبدیل شده است. تنها راه برای رسیدن به یک قیمت خوب، شما باید قادر به گرفتن حداقل 20٪ تخفیف باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای چانه زدن ما مراجعه کنید.  تور مالزی با این کارها جذاب تر می شود.

مهمان نوازی در مالزی

مالزیایی ها افرادی بسیار دوست داشتنی هستند، آنها در یکی از متنوع ترین فضاهای فرهنگی رشد کرده اند. آنها به شدت علاقه مند به زندگی شما هستند و اغلب از شما سوالات زیادی خواهند پرسید. آنها دوست دارند عکسهایی را با افرادی که ملاقات می کنند، بگیرند، این را حتی در گذرگاه مرزی نیز تجربه کردم. اگر شما نمی خواهید عکس بگیرید می توانید کاملا مودبانه درخواست آنها را رد کنید. دعوت از شما برای صرف چای یا شام امری معمول در مالزی است. اما این به شما بستگی دارد که این پیشنهاد را بپذیرید، چرا که نه؟ من هنوز یک مالزیایی غیر دوستانه را تا به حال ندیده ام و همه آنها معمولا بسیار محترم هستند. شما هنگام گشت و گذار در مالزی تنها نخواهید بود.

هزینه های گشت و گذار در مالزی چقدر است؟

شما می توانید با 15 دلار در روز در  تور مالزی گردش کنید. گاهی اوقات این مبلغ می تواند بیشتر شود مثلا اگر بخواهید یک کوکتل فانتزی را به جای یک آبجو معمولی امتحان کنید. اگر در مهمان سراهای ارزان اقامت کنید و از غذاهای خیابانی و اتوبوس به جای قطار و هواپیما استفاده کنید، قطعا بیش از 15 دلار در روز هزینه نخواهید کرد.

میانگین قیمت اتاق: 5 دلار - 15 دلار در هر شب

میانگین هزینه غذا: $ 1 - $ 5

راهنما در یک مسیر طولانی: $ 3 - $ 10

با تشکر از حمایت های همیشگی شما عزیزان. به امید همسفری و خدمت رسانی به شما عزیزان در  تور مالزی .

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ، مجری  تور مالزی  ، تور لحظه آخری مالزی  و تور مالزی ارزان  با آفر ها و تخفیف های بسیار در خدمت شما عزیزان است.

 

 


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 362
برچسب ها : تور مالزی , تور لحظه آخری مالزی , تور ارزان مالزی,

تاريخ : يکشنبه 9 ارديبهشت 1397 | 13:12 | نویسنده : زیما سفر پارس |

بهترین رستوران در تور گوانجو - قسمت دوم

بهترین رستوران در تور گوانجو - قسمت دوم

سراغ مقاله دوم از معرفی بهترین رستوران در  گوانجو می رویم. در  تور گوانجو می توانید از رستوران های خوب آن لذت ببرید.

رستوران Big Brother 

این رستوران دارای یک محیط هنگ کنگی، آخرین مجلات مد و خدمات با کیفیت بالا است. حتی استاندارد غذا نیز مشابه هنگ کنگ است. چای شیری در اینجا کرم دار و کلاسیک است. این رستوران دقیقا شبیه شعار خود است که می گوید "رستورانی برای افراد موفق" .

رستوران Taipingguan Weste Restaurant  

رستوران قدیمی غربی گوانجو، شهرت خوبی به خاطر حمایت از نخست وزیر ژو انالی به دست آورد. محیط داخلی آن زرق و برق دار، شیک و خاطره انگیز است به همراه یک منو کاملا خاص که ترکیبی از غذاهای شرقی و غربی بسیار خوب است. غذای مخصوص و همسر غذای مخصوص، دو موردی هستند که ارزش امتحان کردن را دارند و قیمت آن نیز قابل قبول است. این محل خوبی برای زوج ها است تا یک غذای عاشقانه داشته باشد.

رستوران Jardin D'Olive

رستوران Jardin D'Olive، متخصص در زمینه غذاهای حومه فرانسه، دارای یک باغ روباز است که با درختان احاطه شده است. محیط آن بسیار زیبا و شگفت انگیز است. آنها در منوی خود غذاهای فرانسوی معمولی دارند. پیش غذا کمی گران است، اما بسیار متفاوت است. ما به شدت توصیه می کنیم پیتزا به سبک فرانسوی را امتحان کنید.

رستوران Burton Weste Restaurant

یک رستوران ترکیبی از غذاهای غربی و چینی. طراحی و فضای آن راحت و ظریف است. برنامه های زنده پیانو و آواز خواندن در شب برگزار می شود که بسیار عاشقانه است.  غذاها خوشمزه و متنوع هستند که در سبک های چینی، غربی، تایلندی و غیره عرضه می شوند و قیمت آنها گران نیست.

 

رستوران Brother Muslim Restaurant

این رستوران احساس عمیقی از آداب و رسوم محلی سین کیانگ و موسیقی محلی دارد. گوشت با مواد غذای آماده شده از گیاهان طبیعی، منحصر به فرد و خوشمزه همراه می شود. گوشت گوسفند می تواند از سرماخوردگی جلوگیری کند، بدن را گرم کرده و سطح سلامتی را افزایش دهد. اگر میخواهید فرهنگ غذای اویغور را بیاموزید و از غذاهای اویغور و ترکیه لذت ببرید، رستوران برادران مسلمان را از دست ندهید.

رستوران Xinyue Muslim Restaurant

مرغ ریش ریش شده با سیب زمینی و فلفل سبز که طعمی مشابه با غذاهای سین کیانگ دارد و ماست تولید شده توسط رستوران با طعمی منحصر به فرد را حتما امتحان کنید به همراه آهنگ سین کیانگ و رقص محلی! دختران زیبا و پسران خوش تیپ اهل اویغور در حالی که شما مشغول میل کردن غذای خود هستید، در کنار شما می رقصند. غذاهای این رستوران اشتهای سین کیانگی شما را ارضا می کند!

رستوران Vegetarian Restaurants Suchengzhai Vegetarian Hall

رستوران های گیاهخواری در گوانجو کم هستند. Suchengzhai توسط خبرنگاران به عنوان گران ترین رستوران گیاه خواران در گوانجو مورد ارزیابی قرار گرفته است. Suchengzhai در شیک ترین منطقه تجاری در مرکز واقع شده که ظاهری ظریف و فوق العاده و غذاهای خوشمزه گیاهی را دارا می باشد.

رستوران Xinyi Sushi

Xinyi Sushi یک رستوران مدرن گیاهی است که در خیابان Linhe West واقع شده است. رستوران کوچک است و دکوراسیون آن آنتیک می باشد. غذا در اینجا اصیل و خوشمزه، ساده اما خوشمزه است. این رستوران غذاهای مخصوص ملاقات تجاری برای ناهار آماده می کند. حجم غذای آن کافی است. قیمت گران نیست و این رستوران یک مکان آرام است. برای دوستانی که قصد لذت بردن از یک رژیم غذایی گیاهی تحت تاثیر فرهنگ بودایی را دارند، مکانی ایده آل می باشد.

رستوران Mianqianyixian

غذا، محیط، و خدمات در اینجا بسیار خوب است. طراحی مشابه با قفس پرنده آن بسیار شگفت انگیز است؛ شما می توانید آزادانه در فضای خود صحبت کنید. رشته فرنگی (نودل) غذای اصلی آنهاست که صاف و ملایم برای جویدن است. سوپ آنها نیز  به خصوص خوشمزه است. Spareribs نیز به شدت توصیه می شود که زیبا و خوشمزه است.

رستوران Changuoyanyi

 این یکی از رستورانهای برتر سیچوان در گوانجو است. غذای آنها سفارشی شده بوده و دارای عطر و طعم قوی سیچوان است. غذاهای گرم این رستوران خوشمزه و کافی در حجم مناسب است. این رستوران یک مکان تمیز است و مهمانان زیادی را در خود جای می دهد. اگر غذای تند و فلفلی دوست دارید، این مکان را از دست ندهید.

رستوران Yumiku

 Yumiku جایی است که ارزش امتحان کردن دارد. جاذبه آن لوکس بودن نیست، بلکه غیر متعارف بودن است. غذاهای سیچوانی عرضه شده در این رستوران، معتبر هستند؛ منوی آن توسط رئیس با خطی خوش نوشته شده است. جالب ترین چیز این است که هیچ وعده غذایی از پیش رزرو شده در این رستوران پذیرفته نمی شود. منو با توجه به مواد تازه در همان روز تغییر می کند. رئیس خوش ذوق این رستوران ظرفی از غذاهای خوشمزه را با توجه به سلیقه شما، برایتان انتخاب می کند.

زیما سفر پارس مجری برقراری تور گوانجو ، تور ارزان گوانجو و تور لحظه آخری گوانجو با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 358
برچسب ها : تور گوانجو , تور لحظه آخری گوانجو,

تاريخ : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397 | 12:09 | نویسنده : زیما سفر پارس |

دلایل سفر و استفاده از تور گرجستان - قسمت دوم

14 دلیل عمده برای سفر به گرجستان در حال حاضر! - قسمت دوم

سلام و درود خدمت همراهان آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ، با سری مقالهتور گرجستاندرمورد دلایل تور به گرجستان صحبت می کنیم.

14 دلیل عمده برایتور گرجستانقسمت دوم را با هم بررسی می کنیم.

محل اقامت لوکس خود را در  تور گرجستان از طریق لینک آخر صفحه رزرو کنید.

مهمان نوازی

همانطور که گفتم، گرجی ها بسیار مهمان نواز هستند. در اولین سفر به این کشور، از پذیرایی گروه های مختلف مردم محلی تحت تاثیر قرار گرفتم. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که به یک خانه گرجستانی راه یابید، مهم نیست که چقدر فروتن یا ثروتمند هستید، مثل یک پادشاه با شما رفتار خواهد شد. در روستاهای کوچکتر، مردم حتی ممکن است از شما به طور شخصی مراقبت کنند، چرا که خود را مسئول تامین رفاه شما می دانند.

آب و هوا

بله، آب و هوا. در تابستان، تفلیس پایتخت دمایی تا 35 درجه سانتیگراد را تجربه خواهد کرد. در بازدیدهای زمستانی، من به ندرت دمایی کمتر از 5 درجه سانتیگراد را تجربه کرده ام. اما خوب است که به یاد داشته باشیم که در بسیاری از نقاط کشور، به ویژه در کوه ها، بارش برف را خواهید دید. گودووری، در نزدیکی کازابگی، جای خوبی برای اسکی و اسنوبورد، با یک زیرساخت عظیم است. دیگر مقاصد برای اسکی شامل باکوریانی و مستیا است.

چشم انداز رستورانی

با داشتن چنین منبعی غنی از غذاهای مختلف، امری شگفت انگیز نیست که در شهرهای گرجستان چشم اندازی عالی از رستوران ها را مشاهده کنید. تفلیس دارای رستوران های زیادی است که دارای غذاهای گرجستان و بین المللی می باشند. من توصیه میکنم بیشتر از غذای محلی لذت ببرید، چون شما می توانید هر چیز دیگری را در مکان های دیگر که به آن سفر می کنید داشته باشید.

فقط بهتر است بدانید، اگر از لینک های موجود در وبلاگ برای رزرو هر مورد برای سفر خود استفاده کنید، من کمیسیون اندکی دریافت خواهم کرد. شما پولی اضافه نمی پردازید، اما با این کار به وبلاگ کمک خواهید کرد – بابت آن از شما تشکر می کنم!

خیابان چاردین، در تفلیس، رستوران ها و کافی شاپ های خوبی دارد. رستوران های تیفلیسو (44 خیابان چاردین) را برای صرف غذاهای معتبر گرجی یا رستوران علاء الدین برای غذاهای عربی و بین المللی، همراه با قلیان، انتخاب کنید. بسیاری از نقاط نیز دارای دکوراسیون بسیار متنوع هستند، از مدرن تا سنتی، از هنری تا خاطره انگیز.

آبگرم

تفلیس در اطراف آبهای گرم سولفوریک بنا شده است. منطقه ای به نام آبانوتوبانی دارای تعداد زیادی از حمام های عمومی و خصوصی است که در آن شما می توانید یک ماساژ و لایه برداری در استخر پر از آب سولفور داشته باشید – باور عمومی بر این است که این کار برای پوست مناسب است و همچنین برای درمان آسم و روماتیسم، دارای مزایایی می باشد.

شهر بورجومی، که در مجاورت معروف ترین آب معدنی کشور قرار گرفته است، در زمان امپراتوری روسیه به عنوان مکان شفابخش شناخته شده بود، که به لطف خواص درمانی آب آن بوده است. امروزه، شهر همچنین دارای هتل های خوب و مدرن به همراه آبگرم می باشد از قبیل: Rixos Borjomi که اخیرا افتتاح شده است.

 

به پایان مقاله دوم "تور گرجستان" رسیدیم

در قسمت های بعد همراه ما باشید و از "تور گرجستان" ما دیدن فرمایید.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ارائه کننده "تور گرجستان" ، تور لحظه آخری گرجستان و تور ارزان گرجستان .



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 373
برچسب ها : تور گرجستان,

تاريخ : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397 | 12:30 | نویسنده : زیما سفر پارس |

سفر با وسایل نقلیه‌ی عمومی در چین - قسمت سوم

چطور با وسایل نقلیه ی عمومی در تور چین سفر کنید - قسمت سوم

با بخش سوم حمل و نقل با وسایل نقلیه ی عمومی درتور چیندر خدمت شما همراهان خوب زیما سفر پارس هستیم.

علم به وسایل نقلیه عمومی درتور چینبسیار مهم است و می تواند کمک شایانی به شما کند. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب حمل و نقل در تور چین می پردازیم.

دوچرخه در چین

دوچرخه، چه شخصی چه کرایه ای، راهی عالی برای تردد در چین هستند. گرچه می توانید برای خودتان یک دوچرخه بخرید، اما این روزها تعداد کسانی که از دوچرخه های کرایه ای استفاده می کنند روزبه روز بیشتر شده چراکه به خصوص برای گردشگران بسار مقرون به صرفه تر است.

استگاه های کرایه ی دوچرخه زیادی از قبیل Mobike (از جمله بسیاری دیگر) در اطراف چین وجود دارد که مردم می توانند برای فواصل کوتاه از آنها دوچرخه کرایه کنند.

مزایای استفاده از دوچرخه

ارزان است.

می تواند به خصوص برای علاقه مندان به دوچرخه سواری سرگرم کننده باشد.

یک راه مناسب برای تردد در مسافت های کوتاه است.

می توانید ترافیک در مناطق اصلی را دور زد.

معایب استفاده از دوچرخه

برای فاصله های طولانی مناسب نیست.

تنها می توانید در مکان های خاصی در شهر سوار شوید.

استفاده از آن به خصوص در سربالایی ها سخت است.

تنها برای کسانی خوب است که دوچرخه سواری بلد هستند.

استفاده از دوچرخه در میان ماشین ها می تواند بسیار خطرناک باشد.

استفاده از برنامه هایی مانند DiDi

DiDi یک برنامه برای موبایل های هوشمند است که توسط Didi Chuxing، یکی از بزرگترین شرکتهای اشتراک گذاری خودرو در جهان طراحی شده است. این شرکت به ۳۰۰ میلیون نفر در سراسر شهرهای مختلف چین خدمات حمل و نقل ارائه می دهد. شیوه ی کار این برنامه مشابه Uber است، یعنی اتومبیل های خصوصی، تاکسی ها و غیره می توانند به راحتی از طریق یک گوشی هوشمند به کار گرفته شوند.

وقتی در چین هستید، می توانید DiDi را روی موبایل خود دانلود کنید و هر وقت خواستید جایی بروید از آن استفاده کنید. هر زمان که به تاکسی، راننده یا اتومبیل خصوصی نیاز داشتید، این برنامه می تواند نیاز شما را خیلی راحت و سریع، هرجایی که باشید برطرف کند.

مزایای استفاده از DiDi

یک راه مناسب برای حمل ونقل مطمئن است.

به شما امکان می دهد از میان انواع گزینه های حمل و نقل انتخاب کنید.

بهترین گزینه برای مسافرانی است که در هر زمانی از روز نیاز به خدمات حمل و نقل سریع دارند.

ارزان است، حتی ارزان تر از تاکسی!

معایب استفاده از DiDi

فقط کسانی می توانند از آن استفاده کنند که گوشی هوشمند دارند.

در حال حاضر، برنامه به زبان چینی است و اکثر رانندگان هم فقط به زبان چینی صحبت می کنند و برقراری ارتباط دشوار است مگر اینکه یک دوست چینی داشته باشید که به شما کمک کند.

رانندگان DiDi به ندرت گواهی عدم سوء پیشینه دارند و این باعث می شود اعتماد به راننده ها سخت شود.

انواع گزینه های تردد در سرتاسر چین

خیلی خوب است که در مورد راه های مختلف استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد در چین اطلاع داشته باشید. علیرغم بزرگی این کشور، تردد حتی در فاصله های طولانی نیز می تواند با گزینه هایی مانند پرواز یا قطار سریع السیر راحت باشد. ما تمام وسایل نقلیه ی عمومی که می توانید برای تردد شهری و بین شهری از آنها استفاده کنید را در این مقاله نام بردیم، این دیگر وفط به خودتان بستگی دارد که بسته به نیازتان چه وسیله ای را انتخاب کنید.

با تشکر از حمایت های شما ، قسمت سوم و پایانی مقاله حمل و نقل در چین به پایان رسید و در سری مقاله های بعدی بیشتر با این سفر ها درتور چینآشنا می شویم.

به صفحه "تور چین" بیایید و از این تور ها دیدن فرمایید.

زیما سفر پارس ارائه کنندهتور چین، تور ارزان چین و تور لحظه آخری چین می باشد.

 
04 ارديبهشت 1397


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 341
برچسب ها : تور چین , تور لحظه آخری چین , تور ارزان چین,

تاريخ : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397 | 12:26 | نویسنده : زیما سفر پارس |

راهنمای کامل تور تایلند برای شما - قسمت چهارم

راهنمای کامل و سفر به تایلند، قسمت سوم

یکی از مهم ترین مقوله ها در سفر و تور ، مخصوصا تور کشور های توریستی مانند تایلند ، اطلاع از مکان های گردشگری آن می باشد. اگر متقاضیتور تایلندهستید، این مقاله به شما کمک می کند تا مکان های فوق العاده آن را بهتر بشناسید و از آن ها نهایت استفاده را ببرید.

پس همراه زیما سفر پارس به معرفی چندی از مکان های گردشگری درتور تایلندمی رویم و با آ ن ها آشنا می شویم.

این مقاله قسمت چهارم از سری مقاله هایتور تایلندمی باشد.

پیاده روی در ایسان

ایسان یکی از مناطق پربازدید در کشور می باشد. ایسان عمدتا یک سرزمین سرشار از مزارع و روستاها است. این یک مکان عالی برای فرار از فضای گردشگری فاسد در بقیه کشور است. گردشگران خیلی به آنجا سفر نمی کنند و شما فرصتی برای کسب تجربه از فرهنگ تایلندی به شیوه ای متفاوت و شخصی تر دارید. من فکر می کنم این یکی از جالب ترین مکان های کشور است.

از قطار روزانه استفاده کنید

استفاده از قطار روزانه از بانکوک به چیانگ مای نه تنها ارزان تر است، بلکه روش بسیار خوبی برای دیدن حومه شهر در مقایسه با قطار شبانه است. یک روز را صرف خواهید کرد، اما حومه شهر را می بینید، تجربه می کنید که تایلندی ها چگونه از قطار استفاده می کنند و با دستفروشانی روبرو می شوید که در هر ایستگاه سوار قطار می شوند و وعده های غذایی با قیمت 15 بات را عرضه می کنند. سفر روزانه یکی از تجربیات مورد علاقه من در تایلند می باشد. فقط یک کتاب خوب همراه خود داشته باشید.

پرتاب آب به هنگام Songkran بین 13 تا 15 آوریل

تایلندی ها سال نو خود را با برگزاری یک مبارزه آبی عظیم سه روزه جشن می گیرند. Songkran، همانطور که شناخته شده است، به معنی فراموش کردن گذشته و شروع سالی نو می باشد. این یک جشنواره شگفت انگیز و یک تجربه فراموش نشدنی است! آماده باشید تا در همه جا در آن روزها خیس شوید (قطعات الکترونیکی خود را درون پلاستیک حمل کنید). در اینجا یک نگاه اجمالی به جشن ها انداخته ایم:

کمک به فیل ها در پارک طبیعت فیل

مطمئنا شما هنگامیکه به تایلند بیایید علاقه مند به فیل سواری خواهید شد، اما بسیاری از آنها در این کشور از سوء استفاده رنج می برند. یک راه بهتر برای رسیدگی به حیوانات خانگی و شخصی این است که داوطلبانه در مرکز حفاظت از فیل ها در نزدیکی چیانگ مای ثبت نام کنید. یک سفر یک روزه 2500 بات برای بزرگسالان هزینه دارد.

تحسین Wat Doi Suthep

این معبد بودایی خیره کننده در پارک ملی Doi Suthep-Pui قرار دارد، در فاصله 10 مایلی از چیانگ مای. یک تراموا یا 300 قدم پیاده روی شما را به قله Doi Suthep می رساند. جایی که در آن شما کلیسای طلایی را خواهید دید. قدمت معبد به قرن چهاردهم می رسد و دارای مجسمه های نادر بودا است. این واقعا زیبا است پیش از ترک چیانگ مای حتما از آن دیدن کنید. هزینه ورودی 30 بات است. ساعت کاری آن نیز از ساعت 6 صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد.

بازدید از مثلث طلایی

نقطه تلاقی رودخانه مکونگ با رودخانه رواک به عنوان مثلث طلایی شناخته می شود. شما می توانید با یک قایق به پارک مثلث طلایی بروید و از تعدادی از مجسمه های بودا و بازار های موجود در آنجا لذت ببرید.

پوکت

این جزیره بزرگترین مقصد گردشگری در تایلند است. شما می توانید سواحل زیبا و فعالیت های شگفت انگیز زیادی را در این جزیره پیدا کنید. این جزیره بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند و اگر واقعا می خواهید از منطقه لذت ببرید، از نقاط اصلی آن دوری کنید..

Ko Phi Phi

این یکی از محبوب ترین جزایر توریستی در تایلند است. از خلیج معروف مایا گرفته تا میمونهای موجود در جزیره ای تحت عنوان "جزیره میمون" و غواصی و شب زنده داری این مکان را به یکی از مقاصد گردشگری مناسب تبدیل کرده است. این جزیره در سونامی سال 2004 کاملا از بین رفت و پس از آن مجددا بازسازی شده و تا حدی نیز گسترش یافت.

Ko Lipe واقع در جنوب تایلند

این شبه جزیره یکی از مکان های مورد علاقه من در جهان است. در اینجا، مردم محلی فوق العاده دوست داشتنی بوده و وظیفه تامین غذای روزانه دریایی را بر عهده دارند. سواحل زیبا، آب گرم و جزیره بسیار ارزان است. من برای سه روز به این جزیره رفتم و سپس برای یک ماه در آنجا زندگی کردم. در چند سال گذشته، این مکان بسیار توسعه یافته است و دیگر آن جزیره کوچک کسل کننده قبلی نیست، اما هنوز هم کمتر از سایر نقاط در تایلند توسعه یافته است. علاوه بر این، شما در نزدیکی یک پارک ملی دریایی بی نظیر و توسعه نیافته هستید که در آن شما می توانید غواصی کنید و از سواحل آن لذت ببرید!

خرید از بازارهای شناور

تایلند پر از بازار است. شاید عجیب ترین آنها بازار های شناور هستند که در سراسر کشور یافت می شوند. بعضی از بهترین ها Damnoen Saduak در Ratchaburi و بازار شناور آخر هفته Taling Chan در بانکوک است. قایق های زیادی را حاوی کالاهای رنگارنگ در این بازار پیدا خواهید کرد. شما می توانید عکس های جالب زیادی در این منطقه بگیرید! (هرچند به نظر می رسد که خرید کردن از بازارهای شناور به طور عمده یک جاذبه توریستی می باشد، اما قطعا شما نمی خواهید یک روز خود را برای خرید کردن از این قایق به آن قایق هدر دهید.)

کوله پشتی خود را برای پیاده روی در استان Kanchanaburi آماده کنید

در اینجا شما یک جنگل سرسبز مناسب برای پیاده روی را پیدا خواهید کرد، هر چند که تاریخ این منطقه نسبتا تاریک است. راه آهن مرگ در اینجا قرار دارد که برمه و میانمار را به هم متصل می کند و توسط زندانیان جنگ در طول جنگ جهانی دوم ساخته شده است. در اینجا همچنین پلی بر روی رودخانه کووی را خواهید یافت که با استفاده از کارگران POW با موضوعیت یک فیلم و کتاب ساخته شده است. در حالی که این یک یادآوری فراموش نشدنی است، بخش مهمی از تاریخ تایلند است.

موتورسواری در شمال تایلند

در اطراف چیانگ مای و مناطق چیانگ رای، مسیرهای بزرگی وجود دارد. بسیاری از افراد دوچرخه را اجاره می کنند و از دوچرخه سواری و مناظر زیبای منطقه لذت می برند. شما می توانید یک سفر روزانه را انجام دهید، یا می توانید چند روز را به این کار اختصاص دهید - هرچه برای شما مناسب است. استان مون هنگ سون یک حلقه دوچرخه سواری ارائه می دهد که شما می توانید از چیانگ مای شروع کرده و در Pai به سفر خود خاتمه دهید. توجه داشته باشید: اطمینان حاصل کنید که به هنگام اجاره یک موتورسیکلت، به راحتی می توانید آن را برانید و هرگز پس از مصرف الکل از آن استفاده نکنید.

آرامش در Pai

Pai به عنوان یک مقصد گردشگری در سال های اخیر رشد کرده است، اما هنوز هم یک مکان عالی برای فرار از برخی از دیوانگی های شهرهای بزرگ است. این یک شهر واقعی برای پیاده روی است که در شمال تایلند واقع شده است. این منطقه واقع در کوه های سرسبز و احاطه شده با آبشارها و مسیرهای پیاده روی باور نکردنی است. حتما یک سفر روزانه به غارهای Tham Lot انجام دهید، جایی که می توانید از آبشارها و چشمه های آب گرم در مسیر خود لذت ببرید. در حومه شهر در یک خانه ی کوچک عاشقانه اقامت کنید و با اجاره یک دوچرخه و عبور از تپه ها از حمام کردن در آبشارهای سرد لذت ببرید.

با تشکر از حمایت های همیشگی شما همراهان زیما سفر پارس، امیدواریم این سری چهار قسمتی از مقاه های  تور تایلند  مناسب بوده باشد و شما را در  تور تایلند  یاری نماید.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ، ارائه کننده  تور تایلند  ، تور لحظه آخری تایلند و  تور تایلند  لحظه آخری می باشد که با تعرفه های متنوع ، تخفیف و آفر های مناسب حامی  تور تایلند  شما می باشد.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 362
برچسب ها : تور تایلند,

تاريخ : شنبه 1 ارديبهشت 1397 | 14:40 | نویسنده : زیما سفر پارس |

سفر با وسایل نقلیه‌ی عمومی در چین - قسمت دوم

چطور با وسایل نقلیه‌ی عمومی در چین و تور این کشور سفر کنید - قسمت دوم

با بخش دوم حمل و نقل با وسایل نقلیه ی عمومی در تور چین در خدمت شما همراهان خوب زیما سفر پارس هستیم.

علم به وسایل نقلیه عمومی در تور چین بسیار مهم است و می تواند کمک شایانی به شما کند. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب حمل و نقل در تور چین می پردازیم.

قطارهای محلی و مترو

علاوه بر قطارهای سریع السیر، قطارهای محلی نیز وجود دارد که مناطق روستایی را به شهرهای بزرگ متصل می کنند. در بسیاری از شهرهای بزرگ چین، قطارهای محلی یا مترو بسیار پر رفت وآمد هستند. استفاده از مترو چینی آسان، بسیار ارزان و ایمن است.

سفر با مترو در چین یکی از بهترین راهها برای سفر گردشگران به شهرهای بزرگ چین است. و به نظر می رسد اکثر شهرهای چین در حال ساخت متروهای بیشتر هستند.

متروها در شهرهای چین در کانون های مرکزی به یکدیگر متصل می شوند و مسافران می توانند به راحتی به دیگر وسایل نقلیه عمومی دسترسی یابند. مسافرانی که از مترو استفاده می کنند دیگر در ترافیک کابوس مانندی که ممکن است در بعضی از شهرهای چینی اتفاق بیفتد گیر نمی کنند.

مزایای سفر با مترو

قیمت بسیار پایین مترو باعث شده یک گزینه عالی برای مسافرانی باشد که بودجه سفرشان محدود است.

از آنجایی که به راحتی در دسترس هستند، جزء راحت ترین راه های سفر بین شهرهای بزرگ چین به شمار می آیند.

استفاده از مترو از گیر کردن مسافران در ترافیک جلوگیری می کند.

علایم راهنمای سیستم های مترو چین به زبان انگلیسی است

معایب سفر با مترو

جابه جایی بین خطوی مترو گاهی اوقات اذیت کننده است.

سفر با مترو می تواند استرس زا باشد اگر از جمعیت خوشتان نمی آید.

متروها عمدتا در مرکز شهر قرار دارند و بنابراین برای مسافرت به مناطق دور یا حومه های شهر ایده آل نیستند.

اتوبوس

اتوبوس ها در همه جای چین کار می کنند، حتی در دورافتاده ترین بخش های کشور. اتوبوس یکی از ارزانترین و قابل اطمینان ترین وسیله ی نقلیه ی عمومی در چین هستند.

اتوبوس های تخت خواب دار بهترنی گزینه برای مسافرانی است که عازم سفرهای طولانی هستند، چون هم تخت دارند و هم فضای اضافی برای گذاشت وسایل شخصی. با این حال علائم راهنمای برخی از ایستگاه های اتوبوس به زبان انگلیسی نیست و اگر چینی بلد نباشید، پیدا کردن مسیر و خرید بلیط سخت خواهد بود.

مزایای سفر با اتوبوس

ارزان و مقرون به صرفه هستند.

در تمام نقاط کشور به راحتی قابل دسترسی هستند.

می توانند به دورترین بخش های کشور که وسایل نقلیه ی دیگر قابل دسترس نیستند سفر کنند.

معایب سفر با اتوبوس

کیفیت اتوبوس ها با یکدیگر متفاوت است و شاید برای سفرهای طولانی خیلی مناسب نباشند.

برای بازدیدکننده هایی که زبان چینی بلند نیستد، پیدا کردن مسیر یا خرید بلیط ممکن است دشوار باشد.

به دلیل شرایط جاده ای ضعیف در بعضی از مناطق روستایی و رانندگی ناایمن، امنیت اتوبوس ها خیلی بالا نیست.

سفربه مسافت های دور با اتوبوس خیلی طول می کشد.

تاکسی

تاکسی ها امن ترین و راحت ترین راه تردد در چین، به ویژه در شهرها و مناطق شهری است. وقتی بخواهید به هتل، فرودگاه، جاذبه های دیدنی یا ایستگاه قطار بروید، تاکسی می تواند بسیار سریع و راحت شما را به مقصد برساند. در همه شهرهای بزرگ کشور تاکسی در دسترس است. اگرچه ممکن است قیمت ها شهر به شهر با هم متفاوت باشند، اما معمولا تاکسی ها بسیار ارزان هستند و شما همیشه می توانید سر قیمت با راننده ی تاکسی چانه بزنید. با این حال توصیه می کنیم حتما از راننده بخواهید تاکسی متر بزند، در غیر اینصورت ممکن است نرخ را بالاتر ببرد.

مزایای استفاده از تاکسی

تاکسی ها نسبت به اتوبوس راحت و امن هستند.

تاخیر کمتری دارند، فقط یکبار و در مقصد می ایستند.

امکان سرقت در تاکسی مانند دیگر وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و قطارهای محلی وجود ندارد.

معایب استفاده از تاکسی

تاکسی ها فقط برای مسافت های کوتاه مناسب هستند، به دلیل بالا رفتن قیمت.

تاکسی بیشتر در مناطق شهری وجود دارد و در مناطق روستایی تاکسی نیست.

تاکسی ها ممکن است برای توریست هایی که بودجه سفرشان محدود است کمی گران باشند.

با تشکر از حمایت های شما همراهان زیما سفر پارس، قسمت دوم مقاله حمل و نقل در چین به پایان رسید و در مقاله بعدی بیشتر با این سفر ها درتور چینآشنا می شویم.

به صفحه "  تور چین " بیایید و از این تور ها دیدن فرمایید.

زیما سفر پارس ارائه کننده  تور چین  ، تور ارزان چین و تور لحظه آخری چین می باشد.

 


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 368
برچسب ها : تور چین,

تاريخ : شنبه 1 ارديبهشت 1397 | 14:38 | نویسنده : زیما سفر پارس |

آشنایی با تور و تاریخچه مشهد - قسمت دوم

 


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 384
برچسب ها : تور مشهد,

تاريخ : شنبه 1 ارديبهشت 1397 | 14:36 | نویسنده : زیما سفر پارس |